Big Big World

Hej alla glada och ledsna, lyckliga eller arga- men jag är i alla fall glad! Dagen har bara sprungit, eller blåst, iväg. Den började med fysik och kemi. Jag hade det i två timmar pga att jag hade jäkla tyska i onsdags och då missade fysiken. Efter no:n träffade jag Evelina efter att hon har varit borta en vecka i Sarek:) sen var det teknik och bild. Lunch med Pannkaka,mummsi! Musik i två timmar efter lunchen, yeeeah. Lärde mig lite akord på gitarr av Sara. Roligaste med dagen måste ha varit när jag, Elin och Madde tränade till låten Big Big World som vi tänkt spela in men hann inte på den här musik lektionen. Så nästa musik lektion blir det inspelning med mickrofon och hela kittet. Det är så jääääkla kul alltså, shit vill bo där(nästan)! Nu känner jag mig som en Big Big Girl för att jag drack nyss en smoothie med blåbär och hallon, det var mycket gott och snart ska jag träffa Evelina och vi får se om det blir flera. Ha det bra, see you.

linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0