"..blev jag getingstucken.."

Rätt fin dag idag faktiskit. Inte sådär jättekallt och det har inte regnat heller,brabra! Vi håller på med grupparbete i skolan idag och imorgon. Det har faktiskit gått super och det har varit kul också, det trodde jag inte att det skulle bli. Efter lunch sprang jag hela spåret. Jag vet inte hur långt det är, det har jag glömt efter sommaren. Men jag vet i alla fall att "lilla spåret" är 1 kilometer. Det gick trögt kan jag säga.. När jag hade sprungit klart gick jag tillbaks till badet. Herregud vad getingar det var och jag hatar dom verkligen. Så när jag trodde att jag hade kommit undan dom blev jag getingstucket i handen. Så nu svider det och gör lite ont. Men jag trodde det skulle göra ondare. För jag har kvar minnet sen när jag var liten och blev stucken. Jag kom ihåg att jag tyckte det gjorde jätteont. Men det var inte så farligt. Jag kanske har blivit tuffare med åren? Vem vet ;) Egentligen så skulle jag till Mariagården p.g.a att man kanske ska vara där nu eftersom jag ska bli assisten. Men jag ville hem och duscha och jag orkade inte fixa om mig så det får bli nästa tisdag. Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0