David å musik

Igår berättade pappa för mig att en av hans elev spelar gitarr, sjunger och går hos en sångpedagog. (Han ska tydligen försöka att ge ut en skiva nästa sommar också.) Så låtskrivare är han med. Pappa frågade honom lite om musik och sång. Han sa att man tröttnar lite på musik ett tag om man väljer det i gymnasiet. Han tyckte att  jag skulle välja en bredare utbildning. Pappa sa i alla fall att han kunde gå in på youtube och lyssna på mig, haha
Pappa är så snäll och försöker göra så att jag ska i alla fall få hålla på med musik på min fritiden. Sen kan man ju i alla fall drömma om att David vill skriva en låt till mig. Men den "drömmen" tror jag inte blir sann.. Men han är ju skitsnäll så vem vet? Träffade föresten David när jag sommarjobbade på pappas jobb i sommar. Det går inte att beskriva honom. Världens levnads gladaste människa, jag lovar! Han skrattar HELA TIDEN. Pratar HELA TIDEN, och ja, han är bara så himla skööön. Så det skulle ju vara kul att jobba med honom, jobba med musik och sjunga hos hans sångpedagog. För han berättade för pappa vilken sångpedagog han går hos, och han verkar skitbra men tyvärr tror jag inte att den finns i Västerås och dyrt var det.

Man kan ju alltid hoppas...

linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0