Den verkliga Britney Spears

Hej. Nu sitter jag och lyssnar på ny musik på youtube på pappas bärbara snygga vita Apple dator som jag vill ha! Blir ju sotis när jag sitter här med min sega,dåliga och konstiga dator som aldrig lyder mig. Aja,så är det.. Skolan har varit rolig idag faktiskt. Före lunch hade jag tyska å det var inte så kul då, men efter lunch spelade jag, Amanda, Sara, David,Johan och Elin klädpoker. Jag var bäst så jag behövde inte ta av mig någonting(: När jag kom hem vart jag sugen på smoothie (stavning?!) och vi hade inget gott å ha i så att Sanna kom på att vi kunde gå ut och plocka lite blåbär. Fick faktiskt rätt mycket på en kvart. Så att den blev supergod! 
Ni kan ju gå in på den här länken och höra den verkliga Britney Spears: http://www.expressen.se/noje/1.1277751/hur-later-britney-egentligen

♥linn
 
smoothie och Jag och Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0