Gumman!?

Ja, hej på er! Idag gick jag upp rätt tidigt- 07.30. Eller det är ju tidigt nu på sommarlovet, men när skolan börjar blir det en sen tid att gå upp på. Det längtar jag verkligen inte till! Jag tog bussen in till stan för att klippa mig. Jag gillar min frisör, hon är alltid glad och trevlig! Men det känns som jag är ett litet barn när jag är där. Inte jämt, men ibland. Men som idag.  Visst är det bra att hon säger liksom: "Kom, nu är jag klar!"  och så, men hon behöver inte använda den där "bebisrösten". (fast hon kanske har en sånn röst? Vem vet.) För något jag stör mig på är att hon säger gumman till mig. I hennes öron kanske det uppfattas på ett annat sätt än i mina: Det tror jag! Jag uppfattar det som att jag är ett litet barn på fem år eller nåt.. Fast jag tror inte att hon menar Gumman på det sättet, hon vill nog bara göra så att jag känner mig "hemma" där och jag tror att hon är en sånn person som säger sånt också. Men det låter så konsigt i mina öron. Fast jag ska sluta störa mig på det, för jag tycker ändå att hon är skitskön. Fyndade en kavaj också på Myrorna för 85 spänn. Ikväll har jag inga planer så vi får väl se vad som händer! O fötter;)
Så här blev håret;

linn



Kommentarer
Postat av: Anonym

sötnos,låter det bättre?^^

2008-08-14 @ 14:26:50
URL: http://minadamerochherrar.blogg.se/
Postat av: Sofia Favaro

Ja hon klipper dig ju i alla fall inte som ett barn, skitsnyggt blev det! :D

2008-08-14 @ 20:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0