höstshopping

Vad passar inte bättre än att gå på stan en sånn här dag, när man varken vill vara ute riktigt och inte inne heller?! Shopping såklart! Nu känns det som att värmen är på väg- igen! Även fast det precis har ösregnat så känns det att det varma vädret är påväg hit igen. Idag var iallafall jag och mamma nere på stan för att köpa lite höstkläder. Vi skulle egentligen bara köpa väska och jeans till mig, men jag kan inte stå imot om jag hittar något jag gillar. Så det blev lite mer än så..

linn


svarta och mörkblå jeans, cubus  
Mörkblå jeans samt svart jeans, Cubus


t-shirt med tryck, cubus  vit skjorta, h&m
T-shirt med tryck, Cubus
Vit skjorta, h&m

svart spets t-shirt, h&m
Svart spets t-shirt, h&m

brun skinnväska, wedins
Brun skinnväska, Wedins


Svart stickad tröja, h&m


rosa kofta, cubus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0