NEW YORK!

Jag säger bara NEW YORK! Jag är så otroligt glad. Jag har alltid velat åka dit och nu känns det så overkligt att jag ska sitta på ett flygplan just till New York 5/4-09! Herregud, jag längtar ihjäl mig! Egentligen så var det meningen att vi skulle till Florida efter en vecka i New York, men tyvärr blev det inte så. Eller tyvärr, vad är det jag säger. New York är ju hur fantastiskt som helst och nu får jag ju vara där fem dagar till, det är verkligen inte illa! Det finns ingeting att kommentera om dagen; den har bara varit seg och jag har varit trött. Men jag har kämpat mig igenom dagen med New York i huvudet! Puss på världens bästa pappa och mamma som lyssnar på mina åsikter om vart vi skulle resa:)

linn



Nästa gång är det en bild på New York från min egna kamera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0