Nytt..

Hej. Det här är helt nytt för mig;  alltså att blogga. Men jag har tänkt länge på att fixa en blogg, så nu blev det av idag pga att jag inte haft så mycket för mig idag. Det har ju inte varit kanonväder precis som jag hade hoppats på den här veckan eftersom att det är sista veckan på lovet. Sommarlovet har gått så fort. Om man tänker efter har vi inte haft så bra väder i sommar. Det har mest vart mulet & tråkigt. Fast nåra solchanser har vi haft. Men då var jag tyvärr inte i Sverige överhuvu'taget. Så jag skulle gärna vilja vara ledigt några veckor till. Men på något sätt längtar man till skolan. Att få träffa alla kompisar man inte träffat på hela sommarlovet. Alla har säkert förändrats på något sätt,även fast man själv inte tror det! Och nu längtar jag till hösten också, inte till vädret som är på hösten utan till kläderna,mysig tid är det. Nu ska jag nog gå upp till mitt rum och sätta mig framför tv:n. Jag tror nog det blir Sex And The City ikväll. Till det vankas det vattenmelon,om jag orkar skära upp den- som jag tvivlar på!


linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0