schweiz, me like!

Som alla kanske inte vet åkte jag ner till Helsingborg,där min farmor&farfar bor, och till Schweiz tidigare i sommar, där mina kusiner, pappas tvilling och fru bor. Schweiz är ett sånt underbart fint land! Skulle kunna bo där. Men jag skulle bli hur tjock som helst för Schweizer choklad går ju bara inte att motstå,mums! Badade i Rhen en dag. Sjuktskönt! Vi hade bara varmt väder i två dagar(då är det verkligen varmt,puuhh) Så vi hann med att gå och kolla i affärer inne i Zürich en dag. Jag fick välja ut min komfirmationspresent då, eftersom att dom inte kunde komma ner då jag komfirmerade mig. Jag valde ett par Thomas Sabo örhängen. Sen hittade jag en tröja från Zara också:

linn




besökte en borg i Tyskland

  
Rhen!


Kusiner. Ann, Jag & Stephanie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0