sommaren 08

Nu sitter jag här, framför datorn, och skriver det sista blogginlägget på sommarlovet 2008. Jag kan inte fatta att det är slut. Det är helt ofattbart! På något sätt ska det bli skönt att börja igen och få allt gjort. Man är ju peppad för att få bättre betyg. Men samtidigt så vill jag ha mer sommarlov och att få kunna vara upp hur länge man vill på kvällarna och tänka: "Ja, vi får se vad som händer imorgon". Det är sommarlov för mig. Jag har velat gjort så mycket på sommarlovet som inte blivit av.. Så nåra veckor till sommarlov skulle inte skada. Men den tanken kan jag ju bara spola bort någonstans. För nu startar det igen. Imorgon klockan 10.00! Jag kan inte förstå att om ungefär 15 timmar sitter jag i skolan. Vet min helt nya klass och allt vad det kan vara. Jag kan bara inte förstå det.
Aja, nu ska jag ta vara på dom sista timmarna på sommarlovet. Vi får se vad jag hittar på.. Kram.

linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0