Tips: Myrorna

Godkväll! Har varit en rättså skön dag. Före lunch hade vi redovisningarna från våra grupparbeten. Jag kunde inte koncentrera mig pga att jag var hungrig plus att det var en geting runt mig(skräck från igår). Efter skolan åkte jag bussen in till stan med Amanda. Sedan gick jag till Myrorna och fyndade en stickad tröja och en skjorta. Mycket användbart i höst. Jag börjar att gilla Myrorna. I början när affären kom till stan var jag där bara någon gång och hittade aldrig något. Men nu är jag där varje gång jag är på stan. Man hittar alltid något där om man har tiden att gå och kolla i lugn och ro. Som idag, då hade jag ungefär två timmar på mig. Jag var helt själv. Så jag gick in i provrummet tre gånger eftersom jag hittade något varje gång jag kom ut,haha. Men det är ett bra tips om man vill skaffa sin egen stil och hitta något du längtat efter länge till ett superpris. Nu håller Sara på att skicka musik till mig, så nu kommer min ipod vara full med ny musik.  KramKram.

linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0