Tisdag

Hej! Dagen har varit helt okej. Inte fått så jättemycket gjort om jag tänker efter. Matten kan ju bara gå och , förstår typ ingenting. Det är tur att jag har en pappa som jag vet att jag kommer att förstår när han förklarar för mig. Det är bra(: Efter skolan gick jag, Sara, Maria, Amanda och Elin till Mariagården för att fika lite- Är tveksam om jag ska bli assistent! Jag tror att det kommer vara brist på tid.. Nu sitter jag med fötterna uppe på en stol och kollar ofta ner på golvet för att se vart spindlen tog vägen. Om det nu var en spindel som ramlade ner när jag släppte in Alfons (vår katt) igenom fönsteret? Det kanske var något annat äckligt kryp. Stort var det i alla fall. Det kanske låter fånigt att jag sitter med fötterna uppe, men har man fobi så har man! "Den var ju stor..."

♥linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0