Trötter

Hej. Det blev inget skrivande här igår. Hade ingen tid till det tyvärr. När jag kom hem från skolan packade jag till assistent utbildningen och sedan skjutsade mamma mig, Ina och Amanda till Haraker. Det var rätt kul där. Gjorde världens godaste kvällsmat med Amanda, Elina och Jennie. Eller där tog jag nog i lite grann, vi gjorde iordning mackor till alla, haha. Jag somnade runt 04.00 så jag var lagom trött när Oskar kom och väckte oss vid 09.00 med sin underbara sång! Spelade spel med Lousie, Amanda, Jennie och nåra till(: Och jag var ju överlägsen i neger & president. Eller som där: Komfermand och assisten. Nu är jag skittrött och ska sätta mig vid familjen och kolla på tv. (Ursäkta för ett tråkigt inlägg, men min hjärna kan inte tänka nu. Så det får bli så här ibland.)

Det är ju en dag i morgon också, godnatt.

♥linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0