två år<3

2006-08-16 - 2008-08-16. Idag är det en stor dag för mig och min bästa vän, Therese. För precis två år sen var det första gången vi träffades i verkligheten. Jag hade kommenterat en bild på henne på Lunarstorm och sedan började vi att prata på internet. Vi bestämmde oss för att ses på stan. Så vi täffades utanför h&m för första gången. Snack om att jag var nervös. Men när jag såg den där solstrålen komma runt hörnet så visste jag att det här skulle bli hur bra som helst.
Det har varit två underbara år med dig. Tiden har gått så himla fort. Ibland har vi bra stunder, och ibland mindre bra. Men vi vet att vi alltid finns där för varandra- som riktiga vänner ska.
Det känns som att jag har förstört den här dagen. Det var inte alls meningen. Men jag hoppas att det blir som vi hade bestämmt i alla fall. För att den här dagen betyder mycket för mig. Och jag älskar dig,bästa.
Vi ska ner till stan och äta mat. Sen får vi se om jag ska sova över hos Thérese.
Nu ska jag in i duschen efter att ha tränat med min mamma. Hej´svej.

linn

Den här bilden är från första gången vi träffades:


   
minnen som aldrig kan blåsa bort<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0