Kommer aldrig att sluta sjunga..

För mer än en timme sen gick jag upp från min källare där jag har varit hela dagen:(datan), för att göra iordning nåt å äta. Det blev pasta med nån sås,helt okej! När jag lagade maten såg jag att solen hade trängt sig förbi alla molnen; "Det är ju fint väder!" Så mot kvällen tror jag att jag ska ut och ta en liten promenad för att få lite frisk luft i mig. Fast det kanske inte är så varmt? Äsch,det finns inget dåligt väder. Det finns bara dåliga kläder!
Igår frågade jag mamma och pappa om jag kunde få börja att ta sånglektioner: "Vi får se. Inte nu i alla fall. Vi måste spara till resan i april. I sånna fall nästa sommar." Åh,shit orkar jag vänta så långt? Det tvivlar jag på. Jag vill ju börja nu. Det är ju mitt liv att sjunga. Sjunger ju hela tiden- varje dag. Då kanske dom slipper tjata på mig: "Linn, kan du vara tyst en stund." För jag försöker ju lära mig lite själv och hur min sångröst fungerar och då om jag går hos en sångpedagog så lär ju hon/han mig och  då blir det ju inte att jag testar själv lika mycket! Men jag ska fråga om jag kan ta från mina sparade pengar. Nu ska jag bara kika in på bilddagboken och sen ska jag nog dra mig till övervåningen för att fortsätta att försöka sätta ihop en låt så att jag kan fixa med den i skolan i höst. Vi hörs.

PS. Ni kan ju alltid gå in på youtube.com och söka på elienen för att höra på nåra uppträdanden jag är med på. Eller gå in på den här länken så kommer du dirket till ett bröllop jag och min syster sjung på: http://www.youtube.com/watch?v=H3j_w02Jzbw

linn


Talangtävlingen 2008 jag och Maria var med på och sjung "Det vackraste".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0