therese.

Det blev inte så mycket att fundera på igår, det blev Spicy Hot. Mums! Efter den trevliga kvällen på stan haltade jag mig fram till bussen p.g.a skavsår. Inte alls kul. Väl hemma hos Thérese hade vi det mysigt. Satte oss vid datan, åt jordgubbar med choklad och kollade senare på tv. Somnade runt 03.00. Så där lagom bra; Skolan är ju imorrn. Suck!

Idag hade vi på alarm rätt tidigt för att vi skulle kunna somna ikväll. Thérese somnade om, men jag krigade och orkade hålla mig vaken i en och en halv timme då Thérese sov så sött! Det frästade ju kan jag säga..
Efter en god frukost spådde Pernilla oss. Mitt liv ska visst handla om pengar. En kille tänker på mig. Jag ska ut och resa. Och jag har det helt enkelt ljust. Det ska komma en posetiv förändring också(: Det låter ju i alla fall rimligt...
När mamma kom och hämtade mig kl två så åkte vi till min faster och kusin och fikade. Det var trevligt.
Nu vankas det mat, jag är hungrig. Hoppas det blir nåt gott. Höres(:

linn


 
Spicy Hot

Kommentarer
Postat av: therese

stor puss och kärlek till den bästa vännen i hela universum!

2008-08-17 @ 21:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0