Musical

Igår så åkte jag till Sara som jag tänkt(: Där var Maria, Åkerman och Amanda. Vi gick ut och träffade på lite folk men ingen vi riktigt snackade med. Jag vet inte varför! De köpte godis och läsk och sen tillbaka till Sara. Thomsen kom efter ett tag också. Sen gick vi ut ännu en gång och träffade på samma personer. Hem till Sara igen och spelade lite Buzz eller vad det nu heter. Fick ett nytt smeknamn: Limmet! Haha. Thomsen var snäll och cyklade hem med mig runt tolv:).





Idag så åkte jag in med tolv bussen till stan. På bussen träffade jag på Amanda:) Amanda var snäll och stannade med mig tills Therese kom. Therese och jag testade på musical på Dansverkstan. SHIT VAD KUUUUL! Haha verkligen vår grej var det. Och vet ni var det bästa var!? Vi ska göra en musical av Mamma Mia! Världens bästa film. Jag är så glad. Fick sjunga och dansa till låten Mamma Mia. När kurserna börjar "på riktigt" så ska man få spela teater också. Hoppas att det finns plats i kursen när vi ska anmäla oss. För jag måste bara gå!! MÅSTE! Imorgon är det skola och det kan jag inte säga att jag längtar till precis. 

linn 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0