Andra dagen på lovet

Idag fick jag äntligen sova tills jag vaknade utan någon väckarklocka eller liknande. Vaknade tyvärr tidigare än räknat av att min mage värkte. Men det var nog bra för annars så skulle jag nog sova än..
Imorgon är det fjärde advent. Shit fjärde advent. Kändes som att jag nyss skrev om första advent och nu är vi där och så nära julafton som man bara kan komma. Jag längtar som 17 och jag har en svag aning om att det kommer att vara  väldigt bra tv program på julafton och dagarna runt där. Där kommer väl jag sitta spikad under dom dagarna. Linns telefonsvarare: "Jag kan inte ta ditt samtal just nu. Jag får inte missa en minut framför tv:n. Lämna ett meddelande efter pipet så svarar jag när programmen är slut. Det kan ta flera dagar.." Haha typ så kommer det bli. Nejdå men jag kommer i alla fall att unna mig tid framför tv:n som inte händer så ofta nu för tiden.
Idag ska jag till stan med Evelina för att inhandla de sista julklapparna. Det måste göras idag! För snart ska paketen läggas under granen..

Och jag får välja mellan att börja på musical eller hos en sångpedagog. Hm.. jag vet inte vad jag ska välja. Men det känns som att jag inte kommer att hinna åka in två gånger i veckan till musicalen då vi kommer att ha massa i skolan. Sen så har jag alltid velat börja hos en sångpedagog och jag tror att sångpedagog kommer att ge mig mer än musicalen. Vi får se hur det blir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0