Be there

Tillbaka igen. Jag har inte hunnit blogga varje dag. Men nu slänger jag in ett  inlägg.

Igår var det lucia och det var hur roligt som helst. Ingen kör slår den vi har nu. Alla är så fantastiskt duktiga och jag tror att det lilla solot jag sjung gick bra i alla fall. Man kan alltid göra det bättre, men det är lätt att säga i efter hand. Jag gjorde ju mitt bästa när jag väl stog där. För att vara jättenervös tyckte jag att jag klarade det bra i alla fall.
När vi kom tillbaka från kyrkan fick vi lussebullar och så blev det lite planering inför julshowen på torsdag. Den ser jag fram emot.
Efter skolan gick jag hemma med Louise. Vi hade en trevlig pratstund tills det var dags för mig att börja fixa mig inför en kväll hos Caroline. Jag, Amanda, Sara, Ina och Evelina hade en trevlig och mysig kväll hos Caroline med Idol, Ben And Jerrys och massa tjejsnack. Tiden tickade iväg och efter att gått upp vid fem på morgonen var jag stendöd när jag kom hem..

Idag är det lucia för allmänheten i kyrkan. Jag blir faktiskt smått nervös så fort jag tänker på det. Men det ska bli grymt kul i alla fall. Nu ska jag rita klart en bild på farfar och mig och sedan ska jag börja fixa mig smått.
Kanske hinner slänga in ett till inlägg idag. Det får tiden avgöra om jag hinner. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0