Blixten igång

Tyckte att det var på tiden att fixa lite med min design som ännu inte är klar riktigt. Lite smågrejer som ska göras. Det viktigaste och det första jag gjorde var att skapa en header i alla fall. Känns som att den blev helt okej. Det är min första och absolut inte sista. Så den får duga ett tag innan jag känner för att utveckla min kreaktivitet och göra den dubbelt så snyggare än vad den är nu..

Igår kväll kikade Louise Linder in till mig och vi hade det trevligt med hennes kamera. Det blev mycket bilder. Mycket mycket bilder. Folk utanför mitt rum, källaren och hallen måste trott att vi laborerade med raketer till nyår or something. Det skulle nog jag ha trott om jag var människan som gick förbi mitt hus just när kamera blixten blinkade 50 gånger i sträck. Trevlig kväll :)

Idag har inte vårat avlopp, eller vad det nu var, funkat som det ska. Så vi har inte kunnat spola eller något fören typ nu. Man märker behovet av vatten när man börjar bli smått kissnödig och inte kan gå på toa..
 
Imorgon ska jag jobba. Inte ett dugg sugen. Men det är dags att fylla min plånbok med money igen så det är väl på tiden att lite jobb ska göras. 

Bilder från igår:


Kommentarer
Postat av: sofia favaro

sv: men tack detsamma! :D<3

är sååå avis på louises kamera :o



och din design är grym, jag fattar inte hur du klarar av sånt :*

2008-12-29 @ 19:22:17
URL: http://favaro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0