"En fyrbent kille som plaskar i vattnet!"

Kaos är nog det ordet som jag sagt, hört och sett idag. För idag på stan, ja - det var ju ren kaos; Rea vart man än vände blicken. I och för sig skadar inte rean våra plånböcker någonting - det är lite kul och dra och slita i de sista storlekarna. Idag stressade jag runt på stan med Louise i det stora kaoset. Jag kan inte sänga att vi fick så mycket tid till att kolla i affärerna då jag hade brottom hem o.s.v. Svettas och skratta i provhyttarna, springa runt och stå i långa köer. Ja det är ungefär min Dag. Köpte i alla fall ett linne, en ring, ett halsband och ett armband på rea samt en väska som tyvärr inte blev på rean. Men så snygg och ska användas på nyår.
För kvällen såg annorlunda ut. Min familj plus min farmor och farfar hämtade mig efter mitt eviga traskande på stan själv efter att Louise hade åkt till Hälla. Men det var lungt, bara en timme själv typ. Aah i alla fall så hämtade dom mig på stan och så åkte jag dirket till mina kära släktingar på Billsta. Där åt jag gott och hade det mys med en liten spelkväll och prat om hur lika jag och min kusin, Caroline, är. Det är lite kul för Caroline är superfin.
Den roligaste kommentaren kom från farfar idag. Det var när vi spelade ett spel. Han skulle förklara "Noshörning" för lagkompisarna och motiveringen löd: "En fyrbent kille som plaskar runt i vattnet!"
Någon: "Krokodil?"
Farfar: "Dom har väl inte fyra ben?"

Klockrent.

Nu ska jag se om det går att kolla på Sex and the city på datorn som jag fått låna av kusinerna.


Kommentarer
Postat av: louise:)

Svar: ohja :D alltid;) det spelar ingen roll vad vi har på oss så är vi de endå ;D <33333

2008-12-27 @ 00:21:24
URL: http://loulou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0