Fjärde advent

Jag har inte tagit mig ur sängen fören nu. Jag har bläddrat igenom tvkanalerna minst tio gånger. Ibland fångade en tvkanal mitt intresse och där stannade jag tills en film eller tvprogrammet var slut.. Så har min förmiddag sett ut.
Men det är ju lov. Och när man har lov så ska det också kännas att man är ledig också. Mitt lov ska inte bestå av massa stress och "måsten" utan jag har bestämmt att jag ska ta dagarna som dom kommer och bara vila.
Ikväll lutar det mot att baka hemma hos Sara med massa vänner. Julbak rättare sagt! Vi hörs.
Nu har jag lovat att spela lite kort med min familj, det är jul och man ska ställa upp när man har tid:) Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0