Happy girl

En mycket rolig dag igår.
Caroline och jag lyckades med våran måltid som vanligt. Fast igår kändes det extra bra. Vi fick till det där lilla extra som syns. Nya kockarna i Sverige? Kanske.
På musiken fick den tredje personen höra min låt, Ina. Även hon tyckte att den var bra. Och så klart hörde Hans det så han vill att jag ska sjunga upp den för han och Heidi för att sedan vara med i låtskrivarfestivalen. Men nej, den intresserar inte mig. Vill sjunga upp den. Men inte där. Vi får väl se vad som händer.
Efter skolan hade jag musikal och det var såklart kul. Nästa gång är det fotografering och dagen efter lucia, alltså den 14:onde är det föreställning. Vår musikalgrupp är med på alla tre föreställningarna så kom till Västeråshallen och välj en som ni ska gå på:) tror det kostar runt 100 spänn.

Idag har det varit mattecheckpoint och förövrigt rätt kul! Är dock fortfarande stressad men på måndag ska jag försöka lämna in allt som jag ska göra klart i helgen. Nu ska jag klippa mig- får se om jag måste gå med luva/mössa/keps i några månader eller inte.. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0