Happy New Year

Måste bara säga; GOTT NYTT ÅR ALLA!
Kanske tidigt att säga det nu. Men äsch. Jag kommer inte ha tid sen.. Och ikväll ska det firas i Skultuna. Mys.
Nu ska jag börja fixa mig smått. Det känns som att sminket och allt kommer ta sin lilla tid och jag vill inte stressa runt så det är lika bra att börja dirket.
Känns som att jag kommer frysa ihjäl ikväll i min klänning. Men det är sånt som man får ta om man ska vara fin. För då får man lida pin;)
Och 2009 kommer bli ett great år tror jag.
Igår kl 00.00 tänkte jag att: "Om 24 timmar är det inte 2008. Då är vi inne på 2009 och jag kommer se raketer i luften och vara jätteglad!" Typ något sånt. Och det är ju sant. Nu är det snart 10 timmar kvar på det här året. Känns lite sorligt att tiden går så fort. Men det är inget vi kan ändra på. Kraaaaaam :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0