Hello-goodbye

Nu känns det riktigt jävla bra att betygen kommer vara satta imorgon. Att kunna tänka: "nej nu kan jag inte göra mer förens nästa termin."
Skolan förövrigt har varit väldigt bra idag. Det känns i och för sig som att jag inte har fått någonting gjort. Fast det gör nog ingenting för att jag är klar med allt som jag vill och ska vara klar med. Nu hoppas jag på ett mvg i svenska för jag har verkligen krigat för att få det.. Åkte även in till stan idag för att ta ett sista besök och farväl till tandregleringen: "Nu är du klar och vi kan släppa dig." Så hejdå mina kära tandläkare, särkillt Torsten. Blev även lite skrämd på stan av en viss Åkerlund. Men det är en annan historia.
Nu ska jag snart gå till julfesten som äger rum på Mariagården. Funderar på att käka innan då jag har en svag aning om att jag kommer komma hem relativt sent ikväll, min mage tycker inte om att äta den tiden på dygnet.
Lucia träning är det på imorgon och på torsdag. På fredag och lördag har vi föreställningarna. Jag hoppas det kommer att gå bra. Jag vet i alla fall att jag kommer vara grymt nervös. Blir nervös bara jag tänker på att jag ska stå inför alla människor och sjunga solo. Fråga mig inte varför, jag har gjort det ett antal gånger. Men vid speciella tillfällen, som Lucia, pirrar det till extra i magen. Fast jag har ju Maria vid min sida- så det kommer nog gå bra. Hejsvejs

Kommentarer
Postat av: sara

Hej, Vilken tid är det på lördag i kyrkan? <3

2008-12-09 @ 16:31:42
URL: http://alittlebitmore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0