I love music

Ny dag. Nya tag.
Första morgonen på länge som jag har fått sovit ut. Första dagen på länge som jag verkligen vilat. Jag har vilat med en bok i handen. Boken har också, äntligen, blivit utläst av mig. Så nu återstår det att skriva en bra bokrecention. För om jag visar den sista kvalitén i svenska kommer jag få mvg. Och vem vill inte ha det liksom? Nej usch vad tråkig jag känner mig som hela tiden pratar om plugg och plugga. Men det är det jag lägger min tid på just nu. Det står liksom plugga i min panna. Men på onsdag är betygen satta. På onsdag kan jag lugna ner mig och fokusera på annat som jag egentligen tycker är viktigare- Som vänner, familj och ja.. mina vanliga, gammla rutiner.

Det är värt att nämna det igen. JAG ÄLSKAR MUSIKPROGRAMMET på pappas båda datorer.
Sanna har precis skapat en otroligt fin melodi som man säkert kan komma på en fin text till. Hon har lärt sig programmet snabbare än mig då hon har mer tid än mig att lägga ner på det. Så hon får nog vara lärare och lära mig musikprogrammet när den dagen väl kommer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0