'Inviga' julklappen

Nu har jag precis sjungt singstar Abba med min syster. Jag var nog inte så oslagbar som jag trodde jag skulle vara efter att ha sjungt Abbalåtar både på musicalen och i skolan. Men min syster är ju grym så det förvånade nog inte mig så särkillt mycket ändå..
Idag ska vi äta kalkon. En traditon som min farmor och farfar har skapat tror jag. Är det inte i engelsk jul man äter kalkon? Har för mig det. Den ser i alla fall riktigt god ut när den tas ur från ungnen då och då. Tur att man inte behöver äta julmat till kvällsmat igen i alla fall. Och tänk - vi fick en vi jul. Den blev inte brun och geggig. Precis lagom med lite grönt från gräsmattan också.

Kommentarer
Postat av: sofia favaro

åh singstar abba, det verkar roligt! :D min granne fick det så jag tror att jag ska smyga över någon dag och spela det med henne haha :)

2008-12-25 @ 17:37:32
URL: http://favaro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0