Jul lov snart

En väldigt skön dag i skolan idag. Det har bara varit massor av musik och sång för dom som ska uppträda på scenen på julavslutningen. Jag ska vara kör till Malin och sjunga med Sofia vad jag vet än så länge. Jag skulle varit med i låtskrivarfestivalen efter att Hans kommit på hur han ska spela till min låt. Men jag kände att jag inte ville. Jag tycker inte om att tävla sådär. Så jag ska lägga ner all min energi på sista julavslutningen på Persboskolan, det känns som att det är viktigare att ha kul tillsammans med alla än att ha kul för en själv eller vad man ska säga. För sista julavslutningen kommer man ju alltid komma ihåg.
Idag var det våran sista tyskalektion för terminen och det var sista gången vi hade våran tyskalärare. Känns jobbigt att få ytterliggare en ny lärare. Sista lektionen firades i alla fall med massa kakor, choklad och pingis.

Det är ynka fyra dagar kvar nu till jullovet. Tiden går så fort! Känns inte som att jag hinner med något.. Jag kommer inte hinna blinka innan det är dags att skriva om sommaren 09.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0