Julavslutnings förberedelser..

Det har varit jättekul i skolan idag och jag hoppas det kommer att vara lika kul imorgon och på torsdag också. Vi har bara varit i musiksalen idag- sjungt och fixat inför våran julshow som jag har stora förväntningar på. Tiden gick så himla fort i skolan idag. Jag vet inte om det var just för att det stod musik på schemat hela dagen, för att det var rätt god mat i skolan eller för att vi fick sluta två idag. Det kanske var allt som gjorde det?! Tiden gick bara så ovanligt fort och jag var inte ens hungrig när det väl var lunchdags. 
På julavslutningen ska jag sjunga Mamma Mia och All I Want For Christmas Is You. Sen är det massa körgrejer som jag ska vara med på, så ni kan ju förstå varför musiksalen var fullbokad hela dagen idag..
Min röst är hes. Jag kan förstå att den inte orkar med nå mer sång idag efter att den blivit utsatt för typ tre, fyra timmars sång. Jag har försökt men sångrösten tar emot. Så det blir att bara läsa igenom låttexterna vilket jag har svårt för. Man kanske kan sjunga lågt? Nästan så det inte hörs? Jag hoppas rösten går med på det i alla fall, för texterna ska sitta..

Ha pevve i påsen:
ha det positiva med dig hela tiden.
smart ordspråk från mig, inte sant?



Kommentarer
Postat av: malin

lägger till din länk sötnos (: <3

2008-12-17 @ 15:15:00
URL: http://amoraprimeravista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0