Julen är här nu

Herregud vad det var folk på stan idag. Alla inhandlar väl det sista inför julafton. Jag var en av dom..
När Evelina och jag kom ner på stan träffade vi Jesper så vi traskade runt på stan enda tills det var dags för stängning runt fyra. Jag köpte två julklappar och en kjol till mig. Funderar på att åka in någon mer dag på stan, om jag hinner, och kika runt lite till. Om jag nu ska köpa flera julklappar vill säga. Det var i alla fall mysigt att gå på stan och det är så mycket som man vill köpa. Men plånboken sätter hinder där tyvärr. Men jag har New York i bakhuvudet; Måste spara, Måste spara! Jag får väl jobba häcken ur mig så att jag kan leva livet här hemma också och inte bara i Usa när det väl är dags för att åka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0