JulJul

Julafton blev som alla andra - en mysig dag. Och jag tror inte att det bara var julafton som blev en mysig dag, utan resterande dagar på julen kommer nog att bli minst lika mysiga.
Jag fick jättebra julklappar. Julklappar som jag inte trodde att jag skulle få då vi sparar för fullt till New York. Bland annat fick jag dollar (dom luktar ju sååå gott), keyboard, kläder, tofflor och såklart massa pengar. Sedan var det småsaker som nagellack, smycken och sådant. Är väldigt nöjd och jag tror att alla andra också var nöjda med sina julklappar. Jag hoppas på det i alla fall.
I det stora, tunga, avlånga paketet låg det - som jag hade hoppats och trott på - en keyboard. Den är synkad till pappas dator där det finns ett musikprogram. Så nu är det bara att spela och spela in det man klinkar ihop. Nu saknas det en mikrofon och en ackord/not bok, sedan är hela paketet klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0