Jullov

Julavslutning igår. Det känns väldigt skönt att få lov nu igen efter all stress jag utsatt mig för. Nu har jag tid att komma ner på jorden igen. Ska verkligen njuta av dagarna för sen är skolan igång igen och då gäller det att ligga i..
Det var grymt kul att uppträda igår. Det var niorna som gjort julshowen så vi/jag var ju med på nästan allt. Sjung bl.a All I Want For Christmas med Maria samt Sofia, Jennie och Malin som kör, sjung Mamma Mia med Frida och körade bakom nästan alla nummer. Det var superkul och den här julavslutningen kommer man minnas.
Jag kan inte säga att jag är nöjd med mina betyg (som öppnades tillsammans med Amanda och Sara på pizzerian), men jag kan heller inte säga att jag är besviken på dom. Jag behöll alla betygen och höjde ett. Så nästa termin är det jag som ser till så att alla vg:n blir till mvg. Okej, kanske inte alla.. men nästan.
Jennie Karlsson vann med sin låt Unspoken. Hon är verkligen värd vinsten. Hoppas det går bra för henne i konserthuset också. Fridas låt var också jättebra, så det var nog väldigt jämt tror jag.
JOLLOV och fem dagar kvar till julafton.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0