Musikprogram

Är jag i en dröm? Lever jag i en dröm just nu?
Jag som trodde att jag skulle somna tidigt, att den är kvällen skulle tillbringas på kudden. TjoHej på den meningen och den tanken. Man kan Inte vara trött när man har upptäckt ett helt nytt musikprogrm på pappas nya datorer. Mixa låtar huller om buller, spela in sig själv med låten, göra egna låtar, spela keyboard å ja.. allt! Känns fortfarande som jag drömmer. Nu blir min nästa utmaning att lära känna programmet som kan ta sin tid då det verkar som att det är en helt ny värld, en stor rymd, att bekanta sig med. Och jag kommer börja idag, nu- med spänning.
Nu vet ni vart jag kommer att tillbringa min tid imorgon.
Fast plugg måste också tas å göra tyvärr. ByeBye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0