När man väntar på något gott..

..väntar man aldrig för länge.
Julklapparna är placerade under granen nu. Dom lyser så fint och det är faktiskt många julklappar även fast vi sparar till New York. Det är ett speciellt paket. Ett stort och tungt paket med rött och vitt julklappspapper som är till mig och min syster. Ingen av oss kan lista ut vad det är under pappret för att ingen av oss har önskat oss något tillsammans. Tungt, avlångt?- det ända rimliga skulle vara att det är en keyboard.. Men det känns helt osannolikt att det skulle kunna vara det. Det är spännande att inte ha en aning om vad det är för någonting i paketet.

Dagen kommer bestå av att fixa inför julafton, rensa i min garderob och försöka att få min msn att fungera igen. 
Nu ska jag spela lite kort med farmor och farfar, det är deras stora intresse nere i Helsingborg. Intresset följer såklart upp hit också så jag får ställa upp på det. Ha're.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0