Pluggfredag

Jag kanske inte behöver ha mössa på mig i några månader efter klippningen. Man är aldrig van med sitt hår när man går från frisören. Och jag kan heller inte säga att jag är bekväm att sitta i stolen framför frisören. Se sitt hår försvinna ner på golvet med, ja vad ska man kalla det, någon stor mantel(?). Men när det gått några dagar, då inser man att frisyren man fick inte är så dum.. Men man känner sig så naken när allt hår man sparat ur bara klipps bort!

Nu sitter jag och pluggar. Det är en pina på en fredagkväll. Jag tar lite pauser för att orka med och här är en av dom. Och jag förstår inte hur jag ska orka med jobbet imorgon. Men det är pengar jag vill ha så det är bara bita ihop och så hoppas jag att ni smsar mig mycket. Plugg på söndag blire nog med. Och tro inte att jag är en plugghäst! Det är bara sista chansen att höja eller behålla betygen nu och den chansen ska jag ta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0