Redan?

Det börjar det dra ihop sig mot sängdags för mig. Kanske inte än. Men snart. För imorgon ska jag jobba. Imorgon ska jag ge min tomma plånbok nytt liv igen. Den ska bli påfylld för nya shoppingäventyr. Rean kanske hinner ta slut innan lönen.. Men äsch - vårkläder är inte dumt det heller att handla.
Aja, jag måste i alla fall smått börja fixa mig för läggdags. Kanske lägger mig i sängen med tv:n påslagen framför mig och så hoppas jag att den ska kunna skapa lite John Blund pulver i mina ögon. För att gå upp 06.00 imorgon är inte kul och mindre kul om jag inte fått min långa skönhets sömn som jag behöver för att inte bli sjuk, eller förkyld rättare sagt. 
Nu måste jag komma ihåg att ladda min oladdade mobil. Och ipoden får jag inte glömma att ladda, för utan musik - ja - då kommer minutrarna på jobbet kännas som timmar. Kanske år. Det kanske kommer kännas som vi passerat 2011 innan jag blivit klar med alla pärmarna. Nejdå - med musik i öronen kommer jag sluta jobbet 2008. Hoppas jag. 

G.o.d n.a.t.t  o.c.h h.e.j f.ö.r m.i.g!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0