Regn, jobb och hunger

Min mage är hungrig. Den kurrar till lite grann. Jag har precis tagit en tugga från min kebbabrulle som jag precis har varit och köpt på den godaste pizzerian i stan enligt mig. Den ligger i närheten där jag tillbringar all min tid i dag; på jobbet. Det regnar ute idag. Vilken vinter vi har i Sverige! Fast jag har hört att det ska bli väldigt kallt under julhelgen. Vi får väl se om väderexperterna har rätt i det. Det skulle inte sitta fel med lite vit snö på julafton i alla fall.
Som sagt så tillbringar jag min tid idag på jobbet. Är i byggnaden själv just nu för alla är på julbord. Lite scary men jag fixar det, dom kommer tillbaka snart hoppas jag. Det är verkligen knäpp tyst. Det ända som hörs är ventilernas blåsande, höga ljud och bilarna som åker på den blöta asfalten. Jag funderar på att sätta på musik på datorn, eller radio blir det nog. Jag skulle inte tveka om det var så att datorn stod intill min arbetsplats, men den gör ju inte det nu så jag ska utforska och se om radioljudet kan nå mitt öra på ett relativt långt avstånd..
Nu måste jag fortsätta. Jag jobbar och att skriva i bloggen är inget jobb. Jag tjänar i alla fall inte pengar på det!
Jag skriver om julavslutningen ikväll samt lägger in bilder. Är det okej?:) Ha det kul, för jag tror nog att ni har det roligare än vad jag har just nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0