Sitter på jobbet

Det blev en tidigt morgon idag. Men det hade jag räknat med också. Det är konstigt att det bara blir roligare och roligare efter varje gång jag besöker det här stället; (my job). 
Vet ni? Idag har jag druckit två koppar kaffe. En kopp vid fikat med två personer. En kopp själv. Den första koppen var lite av ett "måste" för att få igång mig och min kropp sådär direkt på morgonen. Den andra koppen var av ren vilja. Shit - är jag beroende nu? Är jag det? Jag vill inte vara det. Det skulle inte förvåna mig om det var så att jag blivit det. Men efter två koppar liksom, känns lite osannolikt. Men det var faktiskt gott. Med mjölk och socker i alla fall. Jag kanske tycker att det är gott för att kaffet kommer från en maskin med hjälp av ett tryck (det är ju så kul att se det svart och det vita rinnande "strålarna" bli till brunt drickbart kaffe i en kopp).. Hemma kanske kaffet snackar äckligt. Hoppas nästan på det!
Nu ska jag fortsätta. Känner att kaffet sätter sina spår och har gjort mig kissnödig, så toan är nog nästa hållplats innan kopieringsmaskinen drar igång igen.

See You.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0