Sköna dagar

Har nästan precis kommit innanför dörren. Jag och syster har varit ute och tagit en promenad i det sköna vintervädret. Det var väldigt skönt och jag känner mig mycket piggare nu. Till och med så pigg att jag är sugen på att rensa lite i min garderob som ska göras snart, det måste göras. Kanske nu. Kanske ikväll. Eller senare. Någon gång blir det i alla fall.  Har inte så mycket tid kvar annars då jag ska träffa släkten nästan alla dagar den här veckan.
Imorgon är det julafton. Jiihhoo! Jag längtar som 17! Det ska bli så mysigt. Kan inte riktigt förstå att det är julafton imorgon, den dagen man längtar till varje år. Och så är den så nära nu att man nästan kan känna den..
Hoppas du har varit snäll så att du får några paket.

Grattis Jesper - 16 år idag!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0