Three days left..

Nu har jag precis duschat och känner mig ren och glad. Jag ska börja fixa mig lite mer nu för att sedan åka in till stan och kanske inhandla ännu några julklappar. Vi får se om jag har hittar några, har haft väldigt svårt med det.. Annars står nyårs kläder högst upp på min "köpa lista" som jag har inristat någonstans inne i mitt huvud.
Det är alltid så. När man letar efter något och måste verkligen köpa något till någonting så hittar man aldrig det man är ute efter. När man inte ska köpa något utan att man bara åker in till stan för att "fönstershoppa" så hittar man alltid någonting. Varför är det så?

Nu har jag letat efter nyårsklänning i flera veckor. Antingen är det stan som har dåligt med klänningar, eller så är det jag som är blind och inte ser dom. Den frågan återstår idag - för nu ska jag åka in och se om jag hittar någon- igen. Det kanske är lättare att hitta om man är själv? Jag tror nästan det. Hörs och pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0