Tillbaks..

Mitt efterlängtade internet har kommit tillbaka. Så nu ska det inte vara några problem att blogga längre. Jag kommer i alla fall inte ha ursäkten att mitt internet krånglar om det inte har dykt upp inlägg på länge. Ursäkten blir nog i sånna fall att jag inte har tid till att blogg just nu då betygen sätts snart.
Imorgon kan ni nog inte räkna med något inlägg. För imorgon är det musikal för min del. Missade tyvärr förra gången av den. Då spelade dom inte rösterna till själva föreställningarna, fick jag reda på av min bästavän. Missade pga att jag sjung på konsterten på Carlforska. Bilder från konsterten dyker nog upp snart också.
Nu ska jag kila. Det är en dag imorgon också. (Ursäkta för tråkigt inlägg. Är så otoligt trött)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0