Trött.

Jag är slut. Jag är helt slut i hela min kroppen. Jag vet inte om det är för att jag har jobbat till 100% i åtta och en halv timme och slagit rekord med att ha gjort 32 pärmar under en dag. Eller att det är för att jag gick upp supertidigt. Jag vet i alla fall att det är en viss person, kallad Linn, som kommer att somna tidigt och sova länge imorgon. & Jag har även hunnit plugga lite.. Så ni kan ju förstå varför jag är så trött.
Nu tjatar min syster på att vi ska testa ett musikprogram på pappas nya Mac dator. Så jag får väl ställa upp och undersöka det med henne. Det kanske kommer bli jag som tjatar på henne att vi ska leka med programmet nästa gång, för det är ju musik.
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0