Underbar kväll.

Nu har jag lite smått ont i magen. Inte den där onda "aj ajj" känslan eller att man bara känner att det inte finns något annat man kan göra än att ligga ner i sin säng. Nejnej inte den ont i magen. Utan skratt ont i magen.
Jag har skrattat så jag fått tårar. Kanske magmuskler (eller flera magmuskler). Jag har helt enkelt skrattat hela kvällen idag. En urkul kväll med familj, farmor, farfar, kusiner, faster och farbror. En minnesfull kväll. Skratten kom från ett spel som dom hade tagit med sig. Kanske mitt nästa köp? Synd bara att jag inte kom ihåg namnet..
Hann även spela keyboard med Johannes. Lärde mig början av Viva La Vida och nån Linkin Park låt. Skitkul! God mat och chokladbitar från Aladdinasken slank ner i magen. Det har helt enkelt varit en grym kväll.
Imorgon har jag lovat att följa med Sanna på stan. Löften är löften.. Men det ska bli mysigt. Puss och gonatt till er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0