Vaknat

Jag vaknade relativt sent. Eller vaknade och vaknade. Jag gick upp halvvaken i alla fall. Kände att jag inte ville sova längre. Jag tycker inte om att sova bort halva dagarna, även fast jag senaste tiden har gjort det. Man hinner liksom inte med någonting då.. 
Jag har hunnit med att gå en ganska lång långpromenad med min syster i alla fall. Vi hade det mysigt och skönt i vinter "kylan". Hade tänkt att klinka lite på keyboarden men jag inser att tiden inte räcker till tyvärr. Gästerna kommer snart så det kommer att bli en helkväll med dom. Igår ville de att jag och Sanna skulle sjunga för dom, haha det vill man ju inte direkt vi matbordet. "Imorgon då? Då kan ni spela på keyboarden och sjunga till. Johannes kan spela gitarr!" ..

Nu måste jag verkligen fixa mig. Sitter ny duschad, det är ett plus att jag hunnit det. Men ingenting annat är ju klart. Man vill ju inte se ut som ett troll när dom kommer hit finklädda. Gästerna är dom vi träffade igår, btw. 

Blir stressad när jag ska klämma in två-tre jobbdagar också i mina stressade dagar på lovet. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0