Akon - Right Now (Na Na Na)..

..den låten sitter jag och lyssnar på just right now. Den fick jag av Ina för rätt många veckor sedan och jag har inte tröttnat på den än. Så för mig är den låten väldigt bra, klockren, härligt sväng liksom;)
Sista lektionen idag hade vi kör. Den lektionen som jag längtade till allra mest på hela dagen, kanske på hela veckan också? Jag hade förväntat mig en solo audition mellan tjejerna i 9:an om vem som skulle få sjunga olika solo sångerna efter att övriga i kören hade gått. Men tyvärr blev det ingen audtiton idag. Den är imorgon istället. På lunchrasten.
Jag är osäker om jag kommer få sjunga det jag vill sjunga då det är sjukt många duktiga sångerskor i årets nior. Men jag hoppas och ska göra mitt bästa. Hoppas bara att inte min hosta kommer just då, den som ständigt utsätter mig vid fel tillfällen.
Jag tror föresten att jag klar, nästan, med min låt. Ville bara säga det! Jag vet inte vad jag ska ha den till, men det är alltid kul att ha fått ihop något efter att ha försökt men gett upp sen, ja långt tillbaka. Så nu är jag glad.

Nu ska jag upp och se hur min mamma mår. Jag tycker inte om att se henne ha så ont som hon har. Hon har ont i ryggen. Går med kryckor. Jag hoppas hon blir bättre snart, för det är som sagt jobbigt att se henne ha så där ont- hon som alltid är i farten. Krys på henne.

Imorgon är det musical igen. Jag måste plugga in låten "New York" för att våran musical grupp har blivit frågade att börja med den som startnummer på alla fyra föreställningar. Tufft! Kul! Pirrigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0