Back

Nu har jag landat lite från allt igen. I'm back på jorden. Allt kom så himla plötsligt. Jag orkar inte gå in på detaljer, men det handlar om kärlek.. Så ni vet!

Idag har det varit en blandad dag. Jag skulle i alla fall inte klara dagen utan mina underbara vänner som hjälper mig igenom allt det jobbiga just nu. Jag känner mig värdefull igen när jag har er vid min sida. Tack.
Efter skolan blev det en sväng hem till Louise. Där blev det sångskrivning, prat och tv. Mys!

Nu ska jag lägga mig och kolla på tv tror jag. För jag har ont i huvudet och jag känner mig smått sjuk. Hoppas det hinner gå över till giget i konserthuset på onsdag, för annars dööör jag. Nu måste jag nästan tycka lite synd om mig själv..
Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0