Ingen rubrik?

En väldigt mysig dag blev det i går i det dimmiga höstvädret. För det var väldigt dimmigt, i alla fall när det började på att bli kväll och mörkret kom fram.

Jag gick med mamma på stan igår och såklart var det kul. Jag hittade en jacka, en typ klänning, en tröja och vantar. Sedan köpte jag fars dag present också.

I väntan på bussen träffade jag min älskade (?), gamla (!) mattelärare som jag stod och pratade med. Han pratar på väldigt mycket, men då så invecklat att jag knappt förstod vad han menade ibland. Kändes som att jag var på en av hans mattelektioner fast jag i själv verket stod i en buss kur väntades på samma buss som honom.

När väl bussen hade kommit till Skultuna steg jag av nästan motvilligt eftersom att mina ben var som två maskar efter att ha gått på stan en hel dag, och fötterna var inget att snacka om.

Men när jag väl var hemma slank jag ihop i min säng ett tag för att skaffa ny energi. Jag visste inte hur kväll skulle bli då. Om jag skulle ut och träffa folk eller bara vara hemma.

Efter att ha gått in på min msn (eller ebuddy rättare sagt för min msn funkar inte), så visste jag hur kvällen skulle bli. Jag skulle träffa Ina. Vi visste dock inte vad vi skulle hitta på. Så först gick vi ut och gick och hoppades på att stöta på roligt folk. Men nepp, Tuna är helt dött. Så vi gav upp efter ett tag och gick hem till mig för att försöka komma på en låt. Båda var trötta så det blev inte så många rader skrivna. Det var väldigt skönt att bara ha en hemmakväll ändå.

Så såg min lördag ut..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0