Julen är här? Snart

Och min söndag har varit som alla andra söndagar. En dag hemma med lite plugg och filmtittande. Det har faktiskt varit mysigt om jag tänker efter. Att sitta i myskläder hela dagen utan smink och bara håret i en knut!
Efter att ha suddat på papper, rivit papper och börjat om meningar på ett (eller fyra papper rättare sakt) så har jag äntligen kommit på en refräng som jag hoppas ska bli en början till en låt. Jag måste ju visa vad jag kan för musikläraren Hans.
Internet börjar fungera rimmligt nu efter att pappa har bytt bredband. Nu är det bara msn som jag måste fixa till.

Det känns verkligen som att julen snart är här. Snön har fallit. Det blir mörkt snabbt och stan börjar redan spela julmusik. Jag har börjat fylla min önskelista också- jag känner mig som när man var liten och skrev upp alla olika nya leksaker som täckte hela pappret. Dock har sakerna jag önskat mig ändras från leksaker till lite mer "allvariga" saker eller vad man nu ska säga. Jag vet att jag inte kommer att få hälfen av det jag önskat mig. För vi måste spara till New York, för det börjar dra ihop sig nu. Jag längtar med spänning.

Nej nu ska jag kila. Hejdå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0