Julklappar

Mammsen och jag hittade lite julklappar idag på stan. Både till mig och min syster. Det kanske inte är så kul att öppna paketen och veta innan vad som kommer att ligga i dom. Men hellre det än att få något som jag inte vill ha. Jag och mamma ska antagligen åka till stan igen imorgon för att vi inte fick den tiden på stan som vi behövde till julklapparna.
Ikväll blir det tv tittande. Hoppas det finns något roligt att se på bara. Apelsinen jag kommer att äta på ikväll kommer att få mig att sitta kvar vid tv:n vilket fall. Fråga mig inte varför. Men när jag skalat en apelsin kan man ju inte skriva på datorn då jag använder händerna för att äta apelsinen. Då är tv:n det ända alternativet eftersom jag inte vill sitta bara vid ett bord och äta upp den. 
Dags för mat. Sedan ska jag kolla på massa band sedan jag och min syster var små. Jag får inte glömma första glöggen också. Den ska drickas med min familj tillsammans med massa pepparkakor. Så- Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0