Känns som söndag!?

Framåt kvällen hade jag och min familj en trend om vi skaffades oss i sommar. Poker kvällar. Det var jättemysigt att bara vara hemma med sin familj, spela kort och ha det mys. Det har faktiskt saknats vid min sida..
Imorgon ska jag antagligen gå på stan med min mamma för att ge henne lite inspiration på vad mina päron kan köpa till mig i julklapp. Tyvärr kan jag inte inspirera henne för mycket för att det kommer inte bli så mycket julklappar i år då vi försöker att spara så mycket som möjligt till New York. För vi är snart där. Det är inte lång tid kvar tills jag är i New York. Shoppar loss i coolaste staden. Lever drömmen - i tolv dagar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0